Digitale collecten

Collectengelden kunnen worden overgemaakt op het bankrekeningnummer van de diaconie en kerkbeheer.

Het bankrekeningnummer is:

Diaconie NL78 RABO 0347 8162 07
Kerkbeheer NL24 ABNA 0477 7422 97

Het kan ook sneller (!) U dient dan de onderstaande QR-codes te gebruiken. Deze QR-code kunt u scannen met uw mobiele telefoon of tablet met de app Tikkie, te vinden in de app-stores. (Met sommige telefoons is de QR-code met de camera te scannen waarna u naar de tikkie.me omgeving wordt doorgestuurd). Het is ook mogelijk op de desbetreffende QR-code te klikken. U wordt dan direct doorgelinkt naar de betaalmogelijkheid.

Diaconie en Kerkbeheer hebben ieder een aparte QR code:

Kerkbeheer

* Het is ook mogelijk om op de QR code te klikken, dan hoeft u de code niet te scannen.

Om het administratief eenvoudig te houden vragen wij u om wekelijks uw collectegelden over te maken. Hierbij geldt dat alle ontvangsten van zondag t/m zaterdag als opbrengst van de collecte van de voorgaande zondag is.
Een voorbeeld: u maakt bijvoorbeeld op maandag een bedrag over, dit bedrag wordt dan als opbrengst geteld voor de collecte van de voorgaande zondag. Een ontvangst op zaterdag in diezelfde week telt dus ook nog mee voor collecte van de voorgaande zondag.

LET OP: Normaliter worden in een kerkdienst 3 collecten gehouden. De eerste collecte heeft een diaconale bestemming en de twee en derde collecte heeft de bestemming kerkbeheer of een specifiek doel (bijvoorbeeld onderhoud en restauratie). We collecteren voor Kerkbeheer met één QR-code. Het zou mooi zijn als u er bij het geven rekening mee wilt houden dat dit voor twee collectes bestemd is.