Kerkapp Hervormd Nijkerk

Zoals u weet is er voor de zomer een pilot gedraaid met de kerkapp van Scipio in onze gemeente. In de AK-vergadering van 15 september is besloten om de kerkapp gemeentebreed te gaan gebruiken. De uitrol van de kerkapp staat gepland voor de week van 1 november. In die week worden de uitnodigingen verstuurd naar de gemeenteleden van wie een e-mailadres bekend is.

Functies kerkapp
Over de functies en voordelen van een kerkapp heeft u de afgelopen tijd in het Kerknieuws kunnen lezen (zoals nieuws, pushmeldingen, communicatie in groepen, ledenlijst met contactgegevens, actuele agenda, fotoalbums en documenten).

Account kerkapp
Een account in de app is te verkrijgen via uw e-mailadres dat bij het kerkelijk bureau bekend is.

• Is bij het kerkelijk bureau uw e-mailadres niet bekend?
    Dan kunt u dat registreren via hervormdnijkerk.nl/emailadres. U ontvangt daarna een uitnodiging voor het gebruik van de app. Dit kan tot vier werkdagen duren.
  • Is bij het kerkelijk bureau uw e-mailadres wel bekend?
    Dan krijgt u op dat e-mailadres vanzelf een uitnodiging voor het gebruik van de app. Hier is direct een link bijgevoegd waarmee u de app kunt downloaden.

• U kunt zich dan met dat e-mailadres aanmelden in de app.
    • Hebt u geen uitnodiging ontvangen? Controleer dan eerst de map met spam.
    • Als de uitnodiging daar ook niet te vinden is, gebruik dan het registratieformulier via de link zoals hierboven vermeld.
    • Wilt u met een ander e-mailadres dan bij het kerkelijk bureau bekend is, gebruik maken van de app? Neem dan contact op met app@hervormdnijkerk.nl
  • Is er bij het kerkelijk bureau van u als echtpaar één e-mailadres bekend? Dan kan één van u een account in de kerkapp registreren. Wilt u beiden een eigen account in de app, gebruik dan ook het registratieformulier via de link zoals hierboven vermeld om een tweede e-mailadres te registreren.

Hulp nodig?
Komt u er niet helemaal uit? Wilt u dan eerst hulp vragen aan iemand in uw omgeving die technisch vaardig is? Lukt dat niet, dan kunt u mailen naar app@hervormdnijkerk.nl.